THE ART OF LIVING - zachwyt, inspiracja, pragnienia, zmysł, smak, ciekawość,zapach, pożądanie, piękno

KORESPONDENCJA

http://www.magazyntrendy.pl/images/20161219095643.jpg
http://www.magazyntrendy.pl/images/20170807111854.jpg

Wielka Brytania rozprzedawana

2017-08-07 | korespondencja
http://www.magazyntrendy.pl/images/20170731103110.jpg

Line lotnicze dla millenialsów

2017-07-31 | korespondencja
http://www.magazyntrendy.pl/images/20170731103254.jpg

Banksy ulubieńcem Brytyjczyków

2017-07-31 | korespondencja

Wystawą do klienta

KORESPONDENCJA

Czy to możliwe żeby tradycyjne wystawy sklepowe spełniały jeszcze jakąkolwiek funkcję? Okazuje się, że tak i to szczególniew okresie świąteczno-noworocznym. Według raportu firmy McKinsey odświętne wystawy sklepowe potrzebne są zarówno sklepom jak i klientom. Sklepom, bo dobrze zaprojektowana wystawa jest integralną częścią świątecznego „cudu sprzedaży”, który stanowi aż 25% rocznych obrotów. A klientom wystawy potrzebne są po to, by wprawić się w nastrój świąteczny i mniej dotkliwie przeżywać odpływ gotówki. Wystawa sklepowa to forma komunikacji z klientem. Wystawa ma opowiedzieć historię, którą klient ma zrozumieć i polubić lub zachwycić się nią na tyle, by chcieć wrócić pod te same okna wystawowe w następne święta. Projektowanie i budowa wystaw świątecznych to długi i złożony proces, na którego sukces składają się tysiące decyzji, ogromne nakłady budżetowe oraz ciężka praca zespołu dizajnerów. W stylizacji wystaw wykorzystuje się niejednokrotnie drogie materiały, elektronikę oraz nowe technologie. Pracę nad kolejnym świątecznym

konceptem zespoły kreatywne rozpoczynają jak tylko budowa tegorocznych jest zakończona. W tym sezonie londyńskie domy towarowe odsłoniły bajeczne konstrukcje wystawowe, których mottem przewodnim jest powrót do tradycji. Na wystawach w Selfridges rozgościł się św. Mikołaj. Pokazał się w 12 olbrzymich oknach wystawowych w kilku uwspółcześnionych scenach: w jacuzzi, przy armacie strzelającej konfetti i na mini wyciągu narciarskim. Motywem wystawowych dekoracji jest hasło „shine on” przetłumaczone na alpejskie scenki, śnieg, tony brylantów, cekinów i błyszczące kule disco. Harrods pokazał tym razem bardziej konserwatywne wystawy, ale nie mniej urokliwe. Okna wystawowe zmieniły się w teatralne sceny, na których zabawne mysie postaci niczym z dawnych dziecięcych książek, płatają figle i urządzają święta po swojemu. Liberty przy Regents Street zaproponował na święta bajeczny świat baletu i scen z Dziadka do orzechów. Której z placówek przypadnie miano najlepszej wystawy świątecznej dowiemy się na początku przyszłego roku.

Trendy
WRZESIEŃ 2017 TRENDY ART OF LIVING 74 Niebawem na pólkach, nowe wydanie TRENDY ART OF LIVING. Zapraszamy do lektury!