THE ART OF LIVING - zachwyt, inspiracja, pragnienia, zmysł, smak, ciekawość,zapach, pożądanie, piękno

Marka czyni silniejszymi

NEWS

Podczas gdy w Polsce marki zrywają współpracę z osobami dotkniętymi przemocą, na zachodzie marketerzy wykazują się większą wrażliwością i nagłaśniają problem oraz potrzebę społecznego dialogu na temat przemocy. Alexandra Raisaman – jedna z kobiet które ujawniły proceder molestowana seksualnego w amerykańskiej olimpijskiej sekcji gimnastycznej – wraz z marką Aerie promuje kolekcję ubrań sportowych z motywującymi napisami Unstopabble i Unapologetically Me. 15 procent dochodu ze sprzedaży marka przeznaczy na działalność organizacji założonej przez Raisman, Flip the Swich, zajmującą się przeciwdziałaniu seksualnej przemocy wobec dzieci oraz kobiet.

Trendy
KWIECIEŃ 2019 Wiosenność w pełnej krasie, dobry magazyn zda się (na tę porę). Kowalska, Plebanek, Rydet, Anderson, Japonia i więcej!