THE ART OF LIVING - zachwyt, inspiracja, pragnienia, zmysł, smak, ciekawość,zapach, pożądanie, piękno

Marka czyni silniejszymi

NEWS

Podczas gdy w Polsce marki zrywają współpracę z osobami dotkniętymi przemocą, na zachodzie marketerzy wykazują się większą wrażliwością i nagłaśniają problem oraz potrzebę społecznego dialogu na temat przemocy. Alexandra Raisaman – jedna z kobiet które ujawniły proceder molestowana seksualnego w amerykańskiej olimpijskiej sekcji gimnastycznej – wraz z marką Aerie promuje kolekcję ubrań sportowych z motywującymi napisami Unstopabble i Unapologetically Me. 15 procent dochodu ze sprzedaży marka przeznaczy na działalność organizacji założonej przez Raisman, Flip the Swich, zajmującą się przeciwdziałaniu seksualnej przemocy wobec dzieci oraz kobiet.

Trendy
SIERPIEŃ 2019 Uff jak gorąco! Letnie zaczytanie... Szymon Brodziak, Andy Warhol, korespondencje ze świata, Camilla Arkans i więcej!