THE ART OF LIVING - zachwyt, inspiracja, pragnienia, zmysł, smak, ciekawość,zapach, pożądanie, piękno

Kupując on-line obdarujesz podwójnie

FOOD

Według raportu CBOS co drugi Polak kupuje przez internet. E-sklepy stały się idealną alternatywą dla każdego kto nie ma czasu ani ochoty na wycieczki do tradycyjnych sklepów i centrów handlowych. Tym bardziej w okresie przedświątecznym, gdzie niekończące się kolejki, tłok, hałas i ogólne zabieganie nie pozwalają się skupić nad trafnym wyborem. Kupowanie w sieci ma jeszcze jedną przewagę. Dzięki transakcjom online możemy bez dodatkowych kosztów wspierać organizacje społeczne, fundacje czy lokalne inicjatywy. Umożliwia to serwis FaniMani.pl.

Święta kojarzą nam się z czasem spokoju, wizytą rodziny i spędzaniem wspólnych chwil z najbliższymi. Jednak od wielu lat, czy nam się to podoba czy nie, Boże Narodzenie ma wymiar coraz bardziej komercyjny. Gorączka przedświąteczna zaczyna się w centrach handlowych już w listopadzie. Początki tradycji obdarowywania prezentami sięgają IV wieku i powiązane są z życiem włoskiego biskupa św. Mikołaja, który dzielił się swoim majątkiem z potrzebującymi. Zwyczaj wręczania prezentów jaki znamy dziś, pojawił się w Polsce w XIX wieku. Wraz z pojawieniem się w Polsce serwisu FaniMani.pl nastał nowy etap obdarowywania. Teraz kupując prezenty przez internet, stajemy się podwójnym Świętym Mikołajem – obdarowujemy rodzinę lub przyjaciół, a przy okazji wspieramy wybrany przez nas cel charytatywny.

E-konsumenci wydają coraz

więcej

Z roku na rok Polacy wydają coraz więcej przed Bożym Narodzeniem. Ponad połowa świątecznych budżetów przeznaczana jest na prezenty, a aż 86% rodaków planuje je dawać i dostawać. Jak wynika z badań przeprowadzonych dla magazynu Brief średni wydatek na gwiazdkowe prezenty w 2015 będzie wynosił blisko 500 PLN. Według raportu „Internauci 2014” przeprowadzonego przez CBOS, co drugi Polak robi zakupy przez internet. Duże nasilenie konsumenckiej aktywności w e-sklepach obserwuje się właśnie w okresie przedświątecznym. Z kolei według raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „Kupuję w Internecie 2014”w ciągu ostatnich 5 lat liczba e-konsumentów wzrosła o 43%. Już ponad 12,5 mln polskich internautów odwiedza sklepy w sieci. Zakupy online mają swoje duże plusy, które dostrzegł każdy, kto choć raz się na nie zdecydował. FaniMani.pl jest kolejnym powodem, dla którego warto kupować w intrenecie.

Podwójny prezent z Fanimani.pl

Nowością na rynku polskim jest możliwość wsparcia wybranej przez siebie organizacji społecznej przy okazji zakupów przez internet, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Umożliwia to serwis FaniMani.pl, który współpracuje z ponad 750 sklepami internetowymi (w tym Empik, Smyk, Matras, Agito, Douglas, W.Kruk, Groupon, Media Expert itd.) i 1739 organizacjami społecznymi, działającymi zarówno lokalnie, jak i w skali ogólnopolskiej

Trendy
KWIECIEŃ 2019 Wiosenność w pełnej krasie, dobry magazyn zda się (na tę porę). Kowalska, Plebanek, Rydet, Anderson, Japonia i więcej!